.

حفاظ پنجره آریا

درب آکاردئونی آریا

صنایع فلزی آریا

دانلود رایگان کتاب معلم first friends 3 - آگهی مشاغل
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود رایگان کتاب معلم first friends 3

روش تدریس کتاب فرست فرندز

 

با توجه به اینکه مدرسان جوان و تازه کار در تدریس کتاب first friends نیاز به کمک و راهنمایی دارند تا بتوانند بهتر روش تدریس کتاب فرست فرندز را بیاموزند،یکی از مدرسان با تجربه در زمینه تدریس زبان کودکان اقدام به انتشار کتاب معلم first friends کرده اند که از تجربیات خود در جمع آوری مطالب این کتاب استفاده نموده اند. نگارش روان و قابل فهم این کتاب را از همه کتاب های مشابه متمایز کرده است.

برای خرید این کتاب روی عبارت کتاب معلم first friends کلیک کنید

کتاب راهنمای معلم مخصوص first  friends 1-2-3

مجموعه کتاب های فرست فرندز یک دوره آموزش زبان انگلیسی کودکان است که در سه سطح  (یک سطح مقدماتی و دو سطح اصلی) توسط انتشارات آکسفورد منتشر شده است. کتاب های First Friends از سری کتاب های جدیدی است که در آموزشگاه های زبان برای تدریس زبان انگلیسی به کودکان  سنین پایین، مورد استفاده قرار می گیرد. هر یک از سطوح این مجموعه دارای یک کتاب دانش آموز، یک کتاب تمرین، کتاب معلم، فایل های صوتی، فلش کارت و منابع کمک آموزشی است که زبان انگلیسی را طبق اصول و سرفصل بندی منظم به کودک آموزش خواهد داد. در این مجموعه سعی شده است تا آموزش ها در قالب تصاویر رنگی و جذاب ارائه شود تا کودک را برای یادگیری علاقمند سازد.

مجموعه کتاب First Friends دارای دو سطح اصلی و یک سطح مقدماتی با نام Little Friends است. کتاب Little Friends یک دوره آموزشی برای کودکان کوچکتری است که قادر به خواندن و نوشتن نیستند، این کتاب سعی در آشنا نمودن کودک با لغات، اعداد و مفاهیم دارد که به عنوان پایه دو کتاب First Friends 1,2 می باشد. در ادامه در این دو کتاب سعی شده است تا به روشی کاملا جذاب و سرگرم کننده مفاهیم آموزشی و ارزشهای خانواده به کودک منتقل شود.


دانلود کتاب معلم first friends 1 american/ دانلود رایگان کتاب معلم first friends 3/ دانلود کتاب معلم first friends 3/ دانلود کتاب معلم first friends 2 american/ روش تدریس کتاب first friends / دانلود کتاب first friends 3/ دانلود کتاب انگلیسی first friends 3/ روش تدریس کتاب فرست فرندز/ دانلود کتاب معلم فرست فرندز 1/ دانلود کتاب معلم first friends 1/ دانلود رایگان کتاب معلم first friends 1/ دانلود کتاب معلم first friends 1 american/ نحوه تدریس کتاب first friends/ دانلود رایگان کتاب فرست فرندز 3/ دانلود فایل صوتی کتاب first friends 1/ دانلود رایگان کتاب معلم first friends 3/ /دانلود کتاب معلم فرست فرندز 1