.

حفاظ پنجره آریا

درب آکاردئونی آریا

صنایع فلزی آریا

رنگ و نقاشی ساختمان در اصفهان - آگهی مشاغل
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رنگ و نقاشی ساختمان در اصفهان

کناف کار در اصفهان

 

رنگ و نقاشی دیوار های داخلی ساختمان با انواع رنگ روغن ،پلاستیک ، فلزی ، چوب، بلکا،کنیتکس و بتونه کاری و کناف کاری در اصفهان
پتینه کاری دیوارهای ساختمان در اصفهان  و توسط نقاش ماهر ساختمان،پتنه کاری روی سنگ،سیمان،گچ،چوب برای دیوار و سقف و پشت شومینه و دیوار پشت تلویزیون.
برا دریافت اطلاعات تماس روی عبارت نقاش ساختمان در اصفهان کلیک کنید
پتینه کاری در اصفهان

پتینه یک لایه نازک است که به شکل های مختلف بر روی سنگ، برنز،مس و فلزات مشابه، بر روی مبلمان چوبی و سایر سطوح قرار می گیرد و توسط گروه خدماتی نقاشی ساختمان در اصفهان قابل انجام است

در روش های سنتی نقاشی ساختمان مانند رنگ روغن یا کاغذ دیواری، طراح محدود به استفاده از مدل های از پیش طراحی شده توسط کارخانه بود و امکان اعمال خلاقیت بسیار ناچیز بود و دست طراحان بسته بود اما پوشش های جدید این قابلیت را که هر فردی بتواند حس و تفکر و سلیقه ی خود را در خانه یا محل کار به کار ببرد را فراهم نموده، یکی از این پوشش ها رنگ دکوراتیو یا همان پتینه می باشد.

پتینه یکی از تکنیک های مدرن در نقاشی ساختمان است که قابلیت اجرا بر روی سطوح مختلف از جمله دیوار، سقف، سطوح فلزی،پارتیشن ها و ... را دارد. این تکنیک پرطرفدار می تواند دیوار ساده ساختمان شما را به دیواری زیبا و چشم نواز تبدیل کند. هنرمندان و فلزکاران اغلب و عمداً پتینه را به طرح اصلی و دکوراسیون هنری و مبلمان اضافه می کنند و یا از پتینه برای شبیه سازی اشیای جدید به اشیای قدیمی و عتیقه استفاده می کنند. این فرآیند distressing(قدیمی سازی) نامیده می شود. به این شیوه حس زیبایی شناختی سنتی انسان در دنیای مدرن امروز زندگی می شود.

پتینه را می توان در دو گروه رنگ و بافت تقسیم بندی کرد. هر گروه نیز دارای صدها رنگ و نقش زیبا و چشم نواز است.

در فلزات، پتینه پوششی از ترکیبات شیمیایی مختلف از جمله اکسیدها، کربنات ها، سولفیدها یا سولفات است که بر روی سطوح در مقابل عناصر جوی(اکسیژن، باران، باران اسیدی،دی اکسیدکربن،ترکیبات گوگرد دار) فرم داده می شود. یک مثال متداول از آن زنگ زدن آهن یا فلزات است در معرض اکسیژن است که با رنگ کردن می توان جلوی این عمل را گرفت.

پتینه کاری در اصفهان به صورت پتینه برجسته یا پتینه غیربرجسته انجام می شود. همچنین پتینه ابر و باد، پتینه طرح ترک، پتینه طرح چوب ،پتینه طرح سنگ و انواع دیگر پتینه زیبایی خاص خود را داشته و انرژی مثبتی را در ساختمان جاری می سازد.